Princen min Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har termin 8 mars... Tid har du da?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Heisann du. Jeg har termin 6.Mars. Var på 3d ul i dag. Og tulla vår veide 1200 gram. Så at gutten din veide 1100. Jenta vår var såå nydelig og alt var i orden. Skal legge ut bilder av henne her i morgen. >Men hun snudde seg med ryggen til og ville ikke bli tatt noe særlig bilde av. Så jeg har fått ny time om 14 dager. Fikk bare to bilder i dag. Er formen din grei, eller?
Princen min Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja d er den bortsett fra e har hatt en vannvittig hodepine hele svangerskapet,så har e fått bekkenløsning da... Du da? Hen skal du føde hen?
mumitrolletermammantilmille Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Formen min er grei den. Har en begynnende bekkenløsning jeg og. Så er 100% sykemeldt. Deilig og ikke måtte stresse på jobb hver dag. Jeg skal føde på sykehuset Buskerud. Du da?
Princen min Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er også 100% sykmeldt.... Jeg skal i Arendal....
mumitrolletermammantilmille Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Oki. Har du vært og sett på bildene mine. Har lagt ut bilde av jenta mi. Vet du kjønnet på babyen din da?
Princen min Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 Hører ikke du til på 3 trimester nå da:o)? Jeg hopper inn der til Torsdag... Jeg venter en gutt,og han skal hete Niclas....
mumitrolletermammantilmille Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 Skal inn på 3. trimester på tirsdag jeg. Niclas er bare såå fint navn. Var det jeg skulle ha om jeg fikk en gutt. Var sikker på at jeg skulle få det. Men var visst ei jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå