trumf Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Lurer sånn på om det blir flere barn på oss. Jeg vil ha en til men samboer vil ikke nå.
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 hva er fødselsdatoen din??? åååå..føler såå mye varme rundt deg...du må vere en mor teresa:) Gi med datoen så skal jeg se om det blir flere barn...føler 3-4barn jeg...vet ikke hvor mange dere har men...
trumf Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Mor Teresa, takk for den Født 060173. Vær så snill og prøv. Håper på flere barn, har bare en gutt nå og begynner å få dårlig tid. Tre-fire, hvorfor ikke? Spent på hva du finner ut
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 føler gutten din ja...men tror du får vertfall en gutt til:) gi mannen din litt tid så tenker jeg at han finner ut at han også ønsker dette... ser ut som til sommeren at det kan komme en spire i magen din.. ønsker deg lykke til:) klem
trumf Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk Ser du noe om jobbmuligheter? Klem og lykke til selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå