Gå til innhold

bringebærbladkapsler..


loveanime fikk jente 19/12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, tar det denne gangen også i hvertfall. Hadde bare 20 min med pressrier sist og revnet bare bittelitt, så tør ikke og la være og ta dem i hvertfall :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte idag jeg... litt sent ute kanskje men, skader jo ikke å prøve! haddetermin for 2 dager sia. hehe. men dama i butikken sa de var bra å bruke etter fødselen og, for at livmora skulle trekke seg sammen raskere osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er te som kan hjelpe å modne!Man forberderer kroppen til fødsel. Får kjøpt i helsekost!! Husk bringebærBLADte, og ikke bare bringebær!!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har snart spist opp 2 bokser med kapslene så håper virkelig di har effekt..jeg har trua på di...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble veldig overrasket over at magen min ikke var så stor som de andre som hadde født. Min var faktisk ganske flat (fett ikke tatt i betraktning ;O)) Begynte på bringebærte ca 2,5 mnd før termin og gikk over til kapsler siste 11/2 mnd. Mange som hadde født samme dag som meg og de hadde liten rund mage enda etter fødsel. Trodde faktisk mange av de var gravide. Min konklusjon er at jeg tror disse kapslene har hjulpet på å trekke livmoren sammen.

Genialt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magen min er nesten like flat som den var før å det er 6 dager siden jeg fødte så trur kapslene har hjelpt livmora å trekke seg mer sammen...så jeg vil anbefale di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...