Gå til innhold

Til dere som har fullammet tidligere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan blir puppene?? blir det skikkelig hengepuppe`? eller er det noen av dere som ikke har merket noe? jeg har to søstre som fikk skikkelig hengepupper etter å ha ammet sine. jeg skal amme uansett jeg altså. bare nysgjerrig på om noen slipper unna hengepuppa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for mitt vedkommende må jeg desverre si at jeg merker forskjell! er ikke sånne snerte struttende pupper lenger :-( jeg tror det er litt fordi at puppene fyller seg med masse melk og blir kjempesprengt, for så å bli helt tømt, og fyller seg igjen etc. jeg har bestemt meg for å fullamme lenge med denne også, men kommer til å vurdere å stramme opp litt når jeg er ferdig. ikke fordi det er så forferdelig viktig, men fordi jeg synes at jeg er for ung til å ha komplekser for nedover-pupper resten av livet (er snart 30). Synes at puppene er en stor del av sexlivet mitt foreksempel. Mannen min er veldig glad i pupper, og jeg synes ikke mine er så freshe lenger :-(

Skrevet

Jeg fullammet og puppene mine gikk tilbake til sin opprinnelige form og størrelse (liten C-cup) :) Dvs alt peker fremdeles rett frem og ikke en millimeter med "sagging". Forventet det ikke, for det er jo langt fra det viktigste, men sånn ble det nå. Må sies at jeg fikk heller ingen strekkmerker og magen gikk også helt inn igjen uten noen form for trening. Har hørt at alt dette henger sammen med hudkvalitet. Er godt over 30 år så kan ikke klage. Nå er jeg spent på hvordan det går denne gangen ;)

Skrevet

Hei.Jeg ammet i 1 år sist og det synes nesten ikke.Det er ikke amminga som forandrer puppene men hormonelle endringer under svangerskapet,hvor kjapt du går opp i vekt og om du får strekkmerker;-)

Skrevet

De er nok litt slappere, men vil ikke si at det er hengepupper. Bortsett fra nå som jeg er gravid igjen, nå har de blitt store og litt hengete.. he he.. Om man får hengepupper har ikke noe med ammingen å gjøre da, det er hormonene under graviditeten som gjør det. Og så kan det vel være litt genetisk muligens, vet ikke om du har større sjans siden dine søstre har fått "hengepupper"....

Skrevet

Det er ikke ammingen men svangerskapet som vistnok gjør puppene slappere.

Skrevet

Har fullammet tidligere..Lite forskjell på puppene,annet enn at puppene endrer seg om jeg går ned i vekt..

Uansett så synes jeg det er verd det..-amming er godt for babyen og mor..

Skrevet

det er riktig at det er svangerskapet som evt får puppene til å henge. men det ammingen gjør med puppene er at man får skikkelig gedigne brystvorter. ser ikke ut. i hvert fall ikke hos meg. før hadde jeg nesten ikke noe. bare sånne pike aktige brystvorter. synes det var mye finere. men men vi ofrer jo alt for disse små trollene våre. så dette kan vel være prikken over i en.

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg ammet i 1 1/2 år, og det synes. Vil ikke si at jeg har hengepupper, men de er ikke så struttende som de var. Men så har jeg store pupper (E-cup), så det har vel litt med tyngden å gjøre også tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...