Silje&Alexandra Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ble spådd av deg for litt siden, og du traff veldig bra på meg:) Så jeg hadde bare ett oppfølgings spørsmål som jeg undrer meg over. Vil jeg finne "den rette","mannen med stor M" ?? Finns dem? Bli lykkelig og gifte meg? Fødselsdatpen min er : 250282
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Heisann:) Synes det er så vanskelig å si "ja" du vil finne den rette...for hvem er egentlig den rette...tror man må endre litt innstilling på akkurat d:) Jeg tror du kommer til å finne en mann som du blir glad i, som du trives sammen med og som du kan snakke fortrolig med:) Og dere kommer til å ha et godt samliv....jeg personlig synes nesten det med å kunne kommunisere og samarbeid osv, er minst like viktig som romantikk og "elskov" vet ikke om du skjønte det her jeg:) hehe... men skal vi se... du vil vel kanskje vite når du finner han.. For meg ser det ut som at innen ett år skjer det store ting...føler litt på at jula til neste år kommer til å bli helt fantastisk for deg... ønsker deg lykke til:) klem
Silje&Alexandra Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Så godt å høre:) Godt sammarbeid og kommunikasjon er gull verdt, men litt rommantik sier man ikke nei til Godt å høre at jeg har mye moro i vente,litt lei interdvalen nå hehehe.. God helg og takk for hjelpen:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 hehe..seff må det vere romantikk også var ikke sånn jeg mente det..men at det er andre viktige kvaliteter også klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå