Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Var hos legen i dag fordi det var blod i avføringen til Leah i morges, legen sa at det kunne være en form for omgangssyke for da ble det av og til blod i avføringen..Trodde ikke det kunne være det, for Leah virket i fin form ellers, men legen sa at det kunne være starten. For sikkerhets skyld så skal vi levere avføringsprøver i neste uke. Men nå tror jeg legen har rett om omgangssyke, alt Leah har spist siden 2 i dag har kommet opp igjen og hun nekter å ta puppen:( Har pumpet hver gang hun virker sulten, siden puppen blir avvist. Men alt kommer opp og hun blir glad etterpå. Er det skummelt at hun ikke får noe i seg? Hvis det fortsetter i natt og i morgen skal jeg ringe legen, er så redd for at hun skal få for lite væske i seg:( Noen som har noen gode råd?
balsam Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 det jeg har fått beskjed om ved spy og diare er å følge med på tisset... det skal komme urin minst hver 8. time... ida ble lagt inn når hun var 4-5 mnd og da var det det dem sa, men ring i morgen tidlig å spør... skader ikke det da... god bedring til dere=)
Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Ok, tusen takk:) Skal følge med på bleiene:)
balsam Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 gjør det=) de spør om slikt hvis du må på legevakten, hvor mye har hun tisset og hvor ofte... de skal visst helst tisse hver 4. time, men minst hver 8... håper det gir seg fort... du har ikke mulighet til å gi henne blåbær pure? det kan hjelpe... eller dersom du kan gi henne bittelitt eplejuice blandet med farris med teskje... ca hvert 5 min..en teskjed.. vanskelig når de er så små, men var noen tips og en lang kleeeeeeem til deg=)
Mammapudding Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Tuuuusen takk:) Ekkelt at hun er syk for første gang, hadde håpet hun skulle holde seg frisk til hun var over året i hvert fall:) Takk for gode tips:)
~~DoraDora~~ Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Tror jeg hadde kontakta legevakten var jeg deg. Ikke vanlig at en 4 mndr gammel baby er syk på denne måten. Ikke vent til neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå