Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Noen som har født der? Hvordan var det? Hvordan er rommene med tanke på at far skal være med? Hva slags oppfølging fikk dere? Generelt?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Hei der. Jeg fikk mitt første barn der. Synes det er et kjempesykehus å føde på. Lite og intimt på en måte. De har ett familierom der, så du får krysse fingrene for at det er ledig. Jeg fødte på det føderommet med badekar. Deilig å bade. Dagen etter fødsel delte jeg rom med ei anna. Jeg har ikke noe negativt å si om fødeavd der. Trivelige mennesker som jobber der!
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 fødte også der, og må bare si at det var flott der:) flotte mennesker som jobber der, og de legger virkelig alt til rette for deg:) gleder meg til å føde mitt neste barn der i juli og ja, kommer fra Sandnessjøen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå