Gå til innhold

for tidlig å dra på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi er nå snart 7 uker gammel. er bedt med en tur på byen i morgen. synes dere det er for tidlig? hun vil da være hjemme med pappan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde barnevakt da mini var 8 uker.. Han sov hos moren min.. Fikk flaske som jeg hadde pumpet + litt mme..

Vi dro aldri ut, da vi var helt utslitte kl 01, men mini var fremdeles hos min mor.. Hentet han dagen etter, og det gikk helt fint!

Skrevet

Det er ikke for tidlig hvis du ikke syns det. Jeg var ute første gang da datteren var 7,5 uke. Hadde lager av mm i fryseren, og tok med pumpa på vorspiel:)

Skrevet

Lillemann her var på overnattingsbesøk hos et vennepar av oss da han var 5 uker første gangen og 3 mnd andre gang, det gikk kjempe fint. Han sov faktisk bedre på natten når han er borte enn når han er hjemme, hehe:)

Skrevet

pappaen har godt av å få prøve seg litt og er jo det samme ken ho får mat av.

Eg var på en fest (jenta og pappaen var i samme huset da ho var 5 veke) fungerte bedre enn eg fekk da til- med tanke på søvn om natta.

Skrevet

Jeg var ute og spiste middag med noen venninner da minste var 8 uker gammel. Hun var hjemme med pappaen, som hadde mm på flaske i kjøleskapet.. Jeg var borte bare fra 19.30 til ca 23.00 da, og drakk ikke alkohol, så jeg tok nattamminga som vanlig.

Var deilig med en barnløs tur ut, men jeg var overhodet ikke klar for en lengre helaften med alkohol. Om du er klar for det må du nesten kjenne på selv, ingen fasit der.

Ha en fin kveld da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...