TusseMor07&09&14 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg lurer på en del ting, og hadde blitt glad om noen kunne titte litt på meg:o) Jeg er født 041082 Han er født 201277 Det jeg lurer på er når jeg blir gravid igjen, hvor mange barn vi får og hvilke kjønn? I tillegg lurer jeg veldig på hvor livet vil bringe meg på arbeidsfronten? Har så lyst til å utdanne meg, men synes det er veldig vanskelig å velge hva. Har liksom drømmer om å bli alt fra advokat, sosionom til jordmor...(og mye mer og) Blir snart sprø av ikke finne ut hva jeg vil... Jobben jeg har nå er utelukket å fortsette lenge i. Noen som kan se noe? Hadde blitt superglad for litt tilbakemeldinger:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Forsvant jammen meg fort nedover siden... Ingen som kan være så snille å kikke litt på meg? Hadde blitt veeeeldig glad altså! )
TusseMor07&09&14 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 *opp* I håp om at jeg ikke er såååå vanskelig å se noe på, og noen har tid og lyst til å kikke litt...
Leyla Skrevet 10. desember 2007 #5 Skrevet 10. desember 2007 jeg kan prøve å se litt! Jeg tror dere får to barn, et av hver kjønn. Jeg ser at du er en omsorgsperson? Noe innen helse vil nok passe deg bra..Du skal ikke være redd for å satse litt og gjerne starte på en lengre utdannelse. Det klarer du! lykke til
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2007 Tusen takk for svar! Har akkurat kommet hjem fra ei venninne hvor vi brukte pendel,og kom frem til samme svar når det gjaldt barn:o) Kan du se når ca jeg blir gravid da forresten? Hmmmm... er nok det man vil kalle en omsorgsperson kanskje ja. Så du har nok rett i at jeg vil trives godt i helserelaterte yrker. Vipper veldig mot jordmor, men er redd for det labre arbeidsmarkedet. Blir spennende å se hva det blir til tilslutt! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! )
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Kan du se eventuelt tidspunkt for graviditet? Takk takk:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå