Gå til innhold

sug lut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det er faktisk flere enn meg som klipper og mekker julekort selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og alle de patetiske "se julekortet jeg har laget"-trådene på skravle handler tross alt om å kopiere, dra&slipp, klipput/lim inn - ikke mye laging. Her snakker vi amok i papirbutikker, ikke på nett.

Skrevet

Samme her. Her er det kartong, ark med forskjellige mønstre, sakser med forskjellige mønster, "hjerte-uttrykker", glitter og stas. Jada, det ser ut som om gutten holder på, men koselig allikevel.

Du er kanskje proff?

Skrevet

Ikke proff, men veldig helhjerta! Og noen av dem blir knallbra, andre bør man være glad i meg for å sette pirs på:)

Tenkte faktisk se om jeg kan få beista i seng/passivisert på annet vis og så dra fram alt i kveld... tar jo hele bordet...

Skrevet

Når gutten er i seng skal jeg det også. Mannen er borte og da skal jeg dra frem alt og kose meg :)

Hvis jeg tar helt av egner det seg bare til de nærmest, hehe

Skrevet

Samme her, men det er veldig morsomt. Kommer imidlertid aldri til å kalle det scrapping, som jeg synes er lavstatusord. Klipp og lim, for faan!

Skrevet

Hehe, nei, scrapping driver jeg ikke med.

Skrevet

Er det ikke bare å ta de kortene dere selv fikk i fjor, klippe bort "Kjære ..." og erstatte det med en ny overskrift, og sende det til noen andre?

Innholdet er jo bare tomt pjatt, så man blir ikke avslørt.

Skrevet

At jeg får pjattkort fra andre innebærer ikke at jeg sender pjattkort.

Skrevet

De fleste sender bilder av sine barn med nisselue. Jeg kan ikke sende de videre, uansett om jeg klipper bort kjære eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...