Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei. I det siste når jeg har trent; f eks jogget, gått på elipsemaskin eller syklet. så har jeg plutselig fått en veldig trang til å tisse. føler d trykker skikkelig på blæra. Jeg tar det veldig rolig når jeg trener nå for ikke å plutselig sitte der uttisset på sykkelen eller tredemølla... flere som har d sånn? Jeg trener bekkenbunnsøvelser hver kveld nå, for d kan jo være at d hjelper..
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er forøvrig 19 uker på vei nå.
Davids mamma Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Høres veldig kjent ut. Blæra kjennes full ut under trening, og jeg har hatt det slik ganske lenge (er i uke 22 eller noe nå). Tror det bare er fordi det er trangere slik at blæra får mer trykk, og i tillegg at babyen sparker borti.
vipsen*en av hver* Skrevet 8. desember 2007 #4 Skrevet 8. desember 2007 Jeg og har det sånn, går på do rett før trening, men må gjerne på do igjen under trening.. er 27+0 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå