kaos83 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei jeg lurer på om du for opp noe på meg ang flytting? Eller et evt huskjøp? ellers er d alltid intresant med alt du får opp. Du traff så godt sist. 01.10.83
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 åå traff jeg godt sist? kan ikke huske så godt å ha spådd deg før? va var det ang?? Får opp mørke og kulde...februar tenker jeg da..ser ut som dere finner et hus da..og så blir det vel flytting til våren... Med det samme jeg så deg, så tenkte jeg på graviditet i april også...men vet ikke om du har noen planer om det:) klem lykke til:)
kaos83 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Heisann jo jeg har skiftet nick jeg er ingenbollelikavell. du spådde meg gravid til våren da og, og sa at du trodde mars ble en bra mnd:) Så beskrev du meg som person veldig godt. Jeg vet ikke helt ang graviditet, det kommer veldig ann på hvordan kjærligheten utvikler seg, kan du se noe ang det? han jeg er forelsket i (24.11.81) Han er nok mannen i mitt liv men vet ikke om jeg er helt klar for å finne mannen i mitt liv enda om du forstår... Så det er litt enten eller. Hvis jeg satser så ønsker jeg å bli gravid fort;) Ang huskjøp, så lurer jeg veldig på et spesielt hus, min fille onkel døde i natt og hans hus ønsker jeg å kjøpe om de som arver d vil selge det, noe de mest sannsynlig vil. Er ikke så mange som vil være intrisert i det tror jeg, men jeg liker det. Samtidig er jeg usikker, det kan jo bli komplikasjoner i den slags, å kjøpe ting innad i familien... Får du noe opp?
kaos83 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/11039015 her er linken til sist du spådde meg:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 oki..så nå har du funnet tilbake til han du gjorde det slutt med eller??? er ikke helt med i dag kjenner jeg da men:) Hmm..føler at du har gode "vibber" for det huset, men jeg kunne ikke se at du kjøpte det huset nei...akkurat som om noe sier meg at den du skal bo sammen med kanskje ikke liker det så godt og at det er en del ting som går imot å kjøpe det huset...men det kan jo også skje en forandring som jeg ikke klarer å forutse akkurat nå vertfall:) husker ikke helt hva mer du spurte om jeg... Skjønner følelsene ang mannen...men der vil jeg ikke råde deg til verken det ene eller d andre...for det må du kjenne på selv...av og til må man også jobbe litt for at man skal få ting til å fungere...menmen...uff kjenner jeg blir trøtt og sliten her nå..føler du det sånn om dagen???
kaos83 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 hei ja blir du påvirket av meg da kanskje? Er veldig sliten idag.. den første mensen etter aborten er på vei.. Du må bare slutte om du føler det blir for mye. Jeg skal selv begynne å utvikle evnene mine nå, skal få hjelp av kimby. Syns du det er greit å ha disse nye evnene? Jeg har ikke funnet tilbake til han enda, men om jeg gjør det flytter vi nok sammen ganske fort. Med han er det litt enten eller.... Tror du vi blir lykkelige sammen? I tillegg har jeg en narkoman ekskjæreste som jeg føler hindrer meg litt i å leve, så klarer vell kanskje ikke gi hele meg til noen, er så ambivalent..
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 ja da var det nok det jeg kjente på... skjønner at det er vanskelig for deg.. men et lite råd...ta deg litt god tid nå...til å kjenne etter og bearbeide ting...og føl om du virkelig ønsker å ta han tilbake eller om det er pga at du føler deg trygg hos han... Prøv også og gjør deg ferdi med eksen din...ta et lite oppgjør med deg selv...det er viktig innimellom:) Gå en lang tur og tenk:) Ønsker deg lykke til.. bare spør igjen om det er noe:) klem til deg.. ps ønsker deg alt godt:)
kaos83 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk. Håper det ordner seg for deg snart, og at spira sitter. ha en fantastisk helg:) stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå