Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Noen som vet hvor de selger sånne i løs vekt? Jeg syns de er så gode, så hadde gledet meg lenge til jeg skulle ta flyet fra gardermoen på onsdag, for i avgangshallen har de sånne på ene kiosken, men den var så klart stengt........ Så ble noen fra den andre kiosken som var ferdig pakket, men det er mye bedre når man får mixe selv...
Labambie Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Halla! Ja,de har de originale Jelly Beans i løsvekt på Deli DeLuca!! Masse forskjellige smaker.. Mmmmmm
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Oki. Takker for tipset.. da blir det innom en sånn, når jeg finner en...
Lillesmil:D Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 de pleier å ha det på Ultra butikker også
*Vetlis* Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har sett dem på Meny, men det er lenge siden... aner ikke om de fortsatt har dem?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Nå vet ikke jeg hvor du bor, men i Trondheim har de på Sjokoladebutikken som ligger i Krambugata. Masse forskjellige smaker og farger.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg bor i romsdalen, så er vel dårlig med butikker som selger de her, men greit å vite hvor de har hen, når jeg skal ut på tur..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 De hadde foresten en bøtte full av forskjellige farger til 50-100 kr på SmartyClub. Ikke løs vekt d da..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Åh.... Synd jeg ikke skal til tr.heim igjen med det første da........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå