Gå til innhold

Utorlig at vi lever i dag egentlig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest en del hysteriske inn legg her inne om alt som er farlig.

Utrolig at vi 70 og 80 tallister lever ennå. Da våres foreldre, røyket, drakk, brukte natusan produkter, lot oss leke ute alene, lot oss sitte i bilen alene og fikk en smekk på fingrene når vi hadde gjort noe feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine foreldre gjorde ingen av de tingene du nevner...

Skrevet

Vel det er mange av de som ble født da som ikke lever. Det er flere barn som lever opp nå enn da.

Så selv om du lever er det en dum ting å si.

Skrevet

Enda godt samfunnet går framover, feks tenk alle som ikke hadde berga seg hadde det ikke vært for at forskerene finner ut saker og ting.... LItt greit å beholde helsa til man er over 40 også....

Skrevet

Mine foreldre røkte i bilen og i hjemmet, mamma røkte da hun var gravid og ammet, dette både ANGRER hun sterkt på og har skyldfølelese for i dag og jeg og mine tre søsken har alle allergier som voksne...

Så det må jeg si at jeg ikke akkurat synes var noe videre gjennomtenkt...

Skrevet

Allergi er arvelig, men så opplyst som du virker å være, vet du nok det.

Skrevet

Takk for det Rattata..., vet selvsagt at allergi KAN være arvelig (til tross for at ingen av mine foreldre har noen allergier).

Men nå er det da ingen hemmelighet at at eksponering av tobakk allerede på fosterstadiet øker sjansen for diverse sykdommer uavhengige av arvestoffer barnet/babyen har.

Du er sikkert veldig opplyst selv, og dermed allerede klar over dette;-)

Skrevet

Ja, det er jeg. Men det å gå ut i fra at du er allergisk pga din mors tobakkvaner, er jo det samme som å si at det pga dundynen du brukte.

Skrevet

Man kan iallefall ikke utelukke at det er grunnen, og det syne jeg at man skal ta alvorlig.

Skrevet

Ja, også med 140 kg cyanid på løs fot, da *sukker dramatisk*

Skrevet

Det er som å si at det ble født unger før i tida også, så alle får føde vaginalt - uavhengig av om annenhver unge og annenhver mor døde i fødsel.

Skrevet

Tenk så overbefolka verden ville vært om IKKE annenhver unge og annenhver mor hadde dødd i fødsel før i tida.

Skrevet

Hvorfor skal man ikke bruke natusan produkter? :S På HS bruker dem for eks. natusan zinksalve. Jeg bruker det, å natusan badesåpe, badeolje å pudder... Hva er farlig med det?!

Skrevet

Alt er farlig på dib.

Det er til å få burka av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...