Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, prøver deg direkte, jeg. :-)

Jeg lurer på om vi får flere små enn de to vi allerede har. Jeg har i utgangspunktet sagt at to får holde, men nå begynner jeg å bli litt "soft" igjen... ;-)

Kan noen se noen flere barn eller blir det med de to nusslingene vi har? Kan du se noe kjønn?

Jeg har også fått meg ny jobb - kan noen se hvordan det kommer til å gå der? Har litt mixed feelings ang. den..

Og bosted lurer jeg også på. Kommer vi til å fortsette å bo der vi bor i dag, eller flytter vi på oss - evt. hvor (hvis man kan se det..)

Jeg er født 170680 (blond og blå øyne ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal vi se...

fikk igrunn opp to barn på deg jeg også....

Kjenner følelsene dine for flere barn ja..så det kan nok hende det kommer en jente til...

Føler mixed følelser i jobben ja..men tror at viss du bestemmer deg for at dette skal jeg klare og dette er interessant så tror jeg du kommer til å trives godt og få gode tilbakemeldinger....

Er vanskelig å se hvor(bosted), føler litt sånn skal/skal ikke ang flytting...føler at det kan ha noe med jobb å gjøre...men det blir ikke flytitng med det første vertfall...

Lykke til:)

klem

Skrevet

Morro!

Kan du se når denne lille jenta skulle kunne komme?

(Ønsker meg litt en datter, det er sikkert derfor jeg ikke vi kaste inn hånkleet riktig ennå.. ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...