Gå til innhold

dere med babyer på 2 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er døgntytmen? Hvor mye ammer dere? Hvordan går nettene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia! tulla mi er 2,5 mnd,snart 3... vi leggger henne kl 19, hun får da mat mellom 00.00-02.00 sovner med en gang igjen, får mat igjen mellom kl 04.00-06.00 sovner med en gang, så sover vi til ca 09.00-10.00. så sover hun noen lurer på ca en time mellom hvert måltid. hun får mat ca hver 3 time på dagen... etter kl 17 på ettermiddagen prøver jeg at hun ikke sover så mye for da er det lettere å legge henne når hun er trøtt og god:) men hun må ikke bli overtrøtt heller, en hårfin grense der:)

Skrevet

Min jente er 2 mnd og får MME.

Sover fra 23.30- 05.30

06.00-08.00

10.00-11.30

15.00-17.00'

20.30-23.30

Sover utrooolig mye , jeg vet!!

Men vært sånn siden dag 1 og de sover jo bedre/tyngre når de får MME.

Hun spiser ca 600-700 ml MME i døgnet sånn ca.

Skrevet

Her spiser lillegutt ca hver 4.time.

Får siste måltid ca 24, sovner mellom 24-01 og sover til 05-06 vanligvis til rundt 09 og så er det mat igjen 12-13 og så 16-17 og så 20-21 og så rundt 24.

Ammer så lenge jeg har melk. Innimellom får han mme på natta om jeg ikke har nok melk.

Er våken veldig mye. Sover kanskje 1-2 timer mellom vært måltid (noen ganger sover han ikke i det hele tatt mellom måltidet), men når han først sovner om natta så sover han til neste måltid.

Skrevet

Tulla på 2,5 mnd spiser i 21 tiden og sover til en gang mellom 6-8 om morgen. Har ikke så mye rutiner på dagen i forhold til mat og søvn. Hun styrer det helt selv. Sover en del på dagen også. Ikke lett å holde henne våken, og mat skal hun ha når det passer henne:)

Skrevet

Jeg glemte å nevne at han her er 8 uker, ikke fylt 2 måneder enda :)

(ang rutiner når det gjelder mat så er det hans rutine. er han sulten utenom "mattidene" så får han selvsagt mat da og ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...