Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 flere her med termin i dag??? går bare å venter og venter jeg nå!! men merker ingenting jo:(
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 er det bare meg som har termin i dag som ikke har født enda??
neila & desembernurket Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 hehe, termin i går..... Bare å vente tydeligvis... håper det skjer no for oss også snart
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 merker du ingenting du heller?? føler liksom at alle andre her inne føder før tiden jeg. og at alle har kynnere, maserier og murringer i mange uker. jeg har ikke hatt noe av det jeg, hehe.
Mortil3nydeligejenter Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er nok også de som er på overtid. Hadde termin på mandag (
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 üff stakker deg, du har jo ventet enda lengre! håper du får før meg da:)
Mortil3nydeligejenter Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Har vært temmelig utålmodig en stund nå. Har egentlig ikke kjent noenting som helst heller. Ganske fortvilende. Med mitt 1.barn (10 år siden), husker jeg at jeg hadde en del murringer, rier hele natten og vannet gikk kl 0730 på badet. Dette skjedde kun 1 dag etter UL temin. Hadde lissom sett for meg det at denne jenta også kom til termin. Blir kanskje et Lucia barn ;O) hadde vært koselig, men håper det skjer før det.
neila & desembernurket Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Har nok heller ikke kjent noe. Føler meg litt som en hypokonder om dagen, leter stadig etter sånne tegn og vondter alle snakker om.... men neeeeida... Utålmodig jeg?? hehe
Mortil3nydeligejenter Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Er det lov å tenke slik: at vi får bare nyte de siste dagene for oss selv før det braker løs med bleieskift og våkennetter )
metteflette Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Hadde også termin igår og føler jeg blir lurt hele tiden. Jeg nyter faktisk de siste dagene uten nattevåk, jeg vet de er talte nå uansett:)
LilSilja Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Hadde termin for 2 dager siden og kjenner ingenting til at noe er på gang. Kynnera har æ ikke sett nokka til, enten det eller så har dæm vært så at æ ikke har kjent dæm Håpe på at nokka skjer snart. Blir litt gal av slekt og venner som driver å spør hele tia om ikke det skjer nokka snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå