jinta86 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 hey jenter derre spådde graviditet på meg og nå i desember og lurte på om dere så noe nå og eventuelt vilket kjønn? født 16,08.86 tusen tak for svar på forhånd klem
jinta86 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 dytte håper dere skjønte hva jeg mente da hehe
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 ser des på deg her med en gutt.
jinta86 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 tuuuuuuuuuuuuuusen tak for svar.. får bare håper det stemmer har egentli på følelesen av det selv...men er ikke altid magefølelsen min er rett... men hadde faktisk på følelesen av att min enne svigerine skulle bli gravid snart her i sommer og jaggu hadde jeg rett ho er nå ca tolv uker på vei hehe så komer noen lys glimt til meg og.. er super glad for att du orker og svare meg......... klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 heisann...jeg så også desember enda ja...og med en gutt... men hvor er du i syklus nå? virker som om du kanskje må ha et tantebesøk til men at du "rekker" å bli gravid i des likevel?? vet ikke...men ser som sagt at du blir gravid i des ja:) lykke til.. klem
jinta86 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 jag har ikm den 12 så er ikke så lenge til jeg skal ha den faktisk.. så kansje jeg får den først før jeg blir gravid liksom.. klem
jinta86 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2007 dytte opp så stratos ser svaret mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå