Gå til innhold

Huff, tenner ikke på sambo for tiden .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er verdens snilleste, men jeg klarer bare ikke at han tar i meg lengre, blir kvalm bare av tanken på å være nær ham.

Nå har det seg også sånn at han har lagt seg ut litt, ikke at det skal ha noen betydning, men tydligvis så gjør det ett eller annet med meg.

Etter jeg ble gravid orker jeg ikke tanken på kyssing, sex & berøringer av ham.

Huff, synes dette er helt forferdelig, var jo ikke sånn før jeg ble gravid.

Var litt sånn forrige svangerskap også, men ikke så ille. håper dette går over snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her...har ikke hatt sex mer enn engang siden uke 5.....

Og blir kvalm vist han kysser eller klemmer meg....Bare at han stryker på magen min er grusomt!

vet ikke hva jeg skal gjøre....

Skrevet

hvor langt er dere på vei?hadde en sånn periode eg og, var trøtt og sliten og det siste eg ville var og ha noe nærkontakt med han. men NÅ kan eg ikkje få nok...nå er han verdens beste og alt er helt topp, så får håpe det går over med dere og. er i uke29 nå og dette gikk vell over i uke 24-25 så lykke til:)

Skrevet

Kjenner meg igjen. Hadde det slik spesielt de første to - tre månedene. Det ga meg skikkelig dårlig samvittighet. Han er verdens snilleste og deiligste (synes jeg da ;-) ) Følelsen ga det seg etterhvert som kvalmen gikk over, men nå kommer den igjen. Jeg har bare lyst til å være for meg selv og være i fred. Jeg skylder på hormoner og tenker at det gir seg vel. Jeg er 24 uker på vei nå. Kanskje har det med at jeg selv begynner å føle meg dvask stor, enda jeg ikke er det egentlig. Men føler meg bare uformelig. Litt godt å høre at andre føler det slik også... Jeg signerer ikke med nicket mitt denne gangen, for han kjenner til det, så har ikke lyst til at han skal føle seg truffet om han kommer over innlegget.....

Skrevet

Søren, glemte anonymknappen allikevel... jaja...

Skrevet

huff da...får trøste samboeren din med at det er helt normalt eg da, tilfelle han ser det...sa ikke noe til samboer eg heller om at eg følte det sånn, sa bare eg var trøtt, og sa eg hadde mistet sexlysten helt, og det godtok han, syns sikkert ikke det var noe stas, gikk jo lett to uker melllom nor form for kos,..men han var så snill og grei at...følte meg ganske stor eg og, selv om han syns magen er så fin og vil helst bae se på den hele tiden...hehe...kan ikke skjønne hva som er så fint med gravide,men noe er det nok:) lykke til dere andre og håper det går over med dere også, gjør det helt sikkert, men er ikke noe kjekt når det er sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...