Prish Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Dette er det femte paret av cubus-strømpebukser jeg må bytte for at den ene foten er vridd bakfram. Så forbanna irriterende. Noen som har irritert seg over det samme?? Hvem er strømpebuksesabotøren på cubus? Kan det være en agent sendt fra H&M?!!!
Lille Filur Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 da tror jeg at jeg ville fått en tilgodelapp og kjøpt strømpebukse et annet sted gitt;o)
Prish Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Merkelig at jeg greier å kjøpe defekte strømpebukser hver gang. Blir dårlig med handel på cubus fremover...
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 kjøper ikke strømpebukser der lenger. de er jo alltid defekte...
Kate77 Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Har også kjøpt en strømpebukse der den ene foten var feil vei. Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor den ble feil hele tida da:)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Dessuten har de ministørrelser på strømpebukser, ser jeg burde kjøpt minst en str større - 110-116 er AKKURAT passe lang, men ungen er bare 107.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå