Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 vurderer å bestille meg det.. pr dags dato låner jeg husverten sitt nett men har nå fått høre at det er ulovlig!
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Det er ikke ulovlig å bruke samme nett. Regner det at det er avtalt med husverten? Vi har nextgentel, er fornbøyd helt til vi trenger hjelp, de er elendige på kundeservice.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 ja,det er helt greit sier hun.. men forleden dag ringte jæren kabelnett å truet med å gi henne bot fordi jeg låner nettet hennes.. Og så ringte jeg jæren i dag og han skjelte meg ut så jeg kjente jeg ble rød i topplokket!! Jeg sa bare "jævla idiot" til slutt å la på,hehe. Føler at jeg har fått god service hos nextgentel men det er vel kanskje bare på begynnelsen?
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det er da ingen begrensinger på hvor mange pc'er somkan brukes på ett nett. Så med mindre jæren kabelnett har en eller annen finurlig vinkling i sine kontrakter med liten skrift så er det ikke ulovlig. Vi deler også nett med naboen, helt supert!
LizzyG Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Vi har Next Gentel og er ikke fornøyde. De har elendig kundeservice og har endel feil med systemet her vi bor.
Lille søtnos Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Vi har byttet dem fordi vi har sittet i opp mot en time på vent i telefon hver gang vi trengte å snakke med dem.
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Men de er veeeeldig kundevennlige om man inger den kundetelefonen som koster 15 kr minutter... Da får man svar på det man lurer på med en gang, som 4-5 forskjellige ikke klarte å svare på på gratis telefonen.. rart det der.. hehe Men de er vel også kommet høyt opp på en liste over de selskapene med dårligst kundeservice?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå