Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Vet ikke hvorfor, men jeg synes dette er så innmari fælt! Så ekkelt på en måte, føler meg så skitten. Velger derfor å være anonym denne gangen... Har nylig hatt forstoppelse, og hadde ikke sjans å unngå å trykke. Plutselig i dag syntes jeg det klødde litt der bak, og det var noe rart. Nå har jeg sett i speilet, og der var to små dingser. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg vil ikke ha det!!!!! Så damer... Hva slags salve hjelper?
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Kjenner til følelsen..Salven med det klingende navnet (hehe) Alcos Anal salve hjelp meg. Fås reseptfri på apoteket. Jeg fikk en stor klump der nede, og den var borte etter litt over en uke. Husk å vask deg godt før du bruker den morgen og kveld og etter du har baiset. Og ja, Salven STINKER. Anbefaler ellers å spise svært grovt brød med mye korn og hivi deg noen svisker. Avføringen blir da lettere å få ut. Lykke til ).
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Ok, da er apoteket første stopp i morra, vær du trygg...! Hittil er strekkmerker og hemoroider det eneste jeg ikke har "fått" og har vært rimelig stolt, hehe. Det straffet seg gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå