Gå til innhold

Er det bare jeg som bruker opp igjen vogna på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får inntrykk om at folk kjøper nye vogner til hvert barn her inne, Jeg må da være rar som vil bruke opp igjen den jeg har, den ser da like pen ut og jeg tror ikke babyen min tar skade av at han må ligge i vognen etter broren sin. Den er like pen som den var ny, eneste er regntrekket som er borte men det går vel an å skaffe nytt regntrekk da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker kombivogna etter storebror, han skal også bruke søskenvogna (phil and teds) som sportsvogn, og kommer til å arve sovevogna i bhg og trilla etter storebror. Så ingen nye vogner til nr. 2 her... Nr.3 kommer sikkert til å få en ny da, kommer litt an på når den kommer =)

Skrevet

En venninne av meg bruker samme vogn på nr. 2. Og når

vi kjøpte vår, kjøpte vi en litt dyr, holdbar en ved tanke på

å bruke den til en evt. nr. 2

Skrevet

Jeg kjøpte brkt nr 1, ( av kjentsfolk ) Å denne kommer jeg også

til å bruke til nr 2 :) Unødvendig med ny vogn syntes jeg da ..

Skrevet

Det var foreldrene mine som kjøpte vogna vår, men jeg bestemte selv den jeg ville ha, det er emmaljunga duo edge 2004 modell jeg har, er fornøyd med den, kostet en del også. Så jeg er nok rar som vil bruke den opp igjen. Jeg lurer bare på hvor jeg har gjort av regntrekket

Skrevet

Jeg skal bruke den samme vogna på nr. 3 jeg nå når den tid kommer. Og den samme senga oxo :o)

Skrevet

Kjøpte brukt vogn som vi brukte til de 4 første og kjøpte så brukt vogn igjen som vi brukte til de 4 siste.

Skrevet

Jeg valgt eå selge vognen min etter første mann, derfor at jeg kjøpte en brukt gammel vogn til min første. Den var så falmet og begynte å dette fra hverandre, så jeg ga den bort videre.

Så denne gangen kjpte jeg en ny. Hadde jeg kjøpt ny til min første hadde jeg beholdt den til nr 2.

Skrevet

Kjøper jeg ny vogn til en eventuell nr 2 så må det bli fordi den "gamle" 1 er ødelagt, 2 blitt stygg eller 3 fordi jeg finner en bedre og mer praktisk vogn:)

Skrevet

Skal kjøpe ny vogn til nr.2:) Den vogna Cornelia hadde var skikkelig dårlig og faller nesten sammen :s Hun bruker den som sovevogn i bhg da, så hvis den holder kommer nestemann også til å bruke den som det :D

Skrevet

har brukt combivogna vi fikk til førstemann til nr to også. kjøpte en ny trille til yngste i våres. eldste stod jo bare på ståbrett da han var i den alderen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...