julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hva er dette da?. Er det kunst eller bare amatørmalerier? http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/509267
Miss Foster Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 For min del så ser det ut som amatørmalerier, men det er jo like god kunst det som ting gjort av "offentlig godkjente" kunstnere - men nå er jeg ikke den anonyme kunstkjenneren heller. Men fine/ok er de. Nå synes ikke jeg at Picasso var en flink kunstner heller jeg da....
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Hadde jo håpet den anonyme kunst kjenneren skulle gi sin åsikt da. Men regner med den påskrytte proffisjonen ikke holder til å gi en rettmessig vurdering. Hadde jo vært flaut om hun bommet hehehe.
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Tenkte jeg det ikke, ingen ANONYME som tør å uttale seg ser jeg.!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg personlig ville aldri hatt de på veggen, men kan garantere deg at det helt sikker er mange menigheter som liker denne typen "kunst". Hvis det er du som har laget de bildene, så ser jeg at du har potensiale. Men en ide` er kanskje andre motiver? Du når egentlig bare en målgruppe sånn som jeg ser det.
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Er du den anonyme kunstkjenneren eller bare en anonym som sier meningen din?
snurkle Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Det der er noe som min mor stolt hadde hengt på veggen om jeg laget det på ungdomsskolen/første året på formgivning. Litt grellt for min smak, men det er vel en ganske klar amatørstrek her..? Billige fururammer bidrar ikke akkurat til et mer eksklusivt inntrykk ;-p
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Kjære deg, jeg finner det virkelig ikke interessant å kommentere barnetegninger. Grunnen til at jeg kommenterte Angelicas bilde er jo at det er tydelig hun har grunnkunnskaper på plass, "folk flest" klarer jo faktisk ikke å male slik. Det er vel heller originalitet, kreativitet og ønske/evne til å formidle noe det skorter på...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er den anonyme som svarte på spørsmålet om jeg var kunstkjenner. Svaret er nei.
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2007 Ok, da skal jeg fortelle deg at motivene er klart kjente kunstmalerier,jeg fant dem i en bok og syntes de var pene. Jeg har malt de selv utifra motivene så fargene og tolkingen blir nok litt annerledes. Barnetegninger er det slettes ikke, hehehe Ellers utifra det du sier om Angelicas bilde så snakker du jo kun utfra din egen smak ikke utfra proffesjon!!
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2007 hehe, helt klat amatørstrek, men motivene er kjente da, hehehe
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. desember 2007 Ja tenk jeg gjorde det du ;o))
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Ehja, trøst deg med det du. Om jeg kun skulle snakket ut fra egen smak kunne jeg bare skrevet av det var stygt og latt det være med det. Og bilder som dine kalles barnetegninger fordi det er det de ser ut som, er meg revnende likegyldig om skaperen er 9 eller 90. Det å kopiere mer kjente verk og la barna fargelegge det husker jeg vi gjorde på barneskolen. At jeg fargela van Goghs stjernenatt i 5. klasse gjorde meg ikke til en kunstner...
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. desember 2007 Har jeg kalt meg kunstner??
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 Vel, du trodde tydeligvis at du kanskje kunne "lure" meg med bildene dine. Det sier meg at du har litt (les:ute av proposjoner) for høye tanker om egne kunstneriske evner..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #18 Skrevet 7. desember 2007 Ja ,jeg kunne ha valgt å male bestemors gamle drittblomster og solgt det, men må ærlig innrømme at det gikk jeg allerede lei da jeg var 10 og fikk nok på kunstskolen, så jeg føler vel meg nokså trygg på det jeg gjør til Å IKKE fire på hva jeg maler. Vil folk ha blomster,bier og vakre natubilder, kan alltid mine barn fixe noe.
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 7. desember 2007 Trur vi sier litt for lave tanker over dine kunstneriske kunnskaper. Poenget er at du kunne ha drite deg ut, og da hadde du gjort ordentlig. Heldigvis for deg, gjorde du ikke det. Ikke mer en at jeg fortsatt er overbevisst om at du snakker utfra egen smak og ikke utfra hva som kan benevnes kunst, når du snakker om bildet til Angelica.
EnUndreneMor Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 amatør som tror h*n er kunstner...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 Hahaahaa, du er visst virkelig tett du!? Poenget var nettopp det at jeg IKKE KUNNE ha driti meg ut, for jeg hadde ALDRI trodd at det der var noe annet enn det er.
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #22 Skrevet 7. desember 2007 Jammen det visste jo ikke jeg før jeg fikk testet deg. For alt jeg visste kunne du jo like gjerne være en 14 årig pubertetsgutt som lurt seg inn på mammas pc??
julemusa m pæls Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 7. desember 2007 Angelica eller meg.?? Angelica er en kunstner, jeg er ikke amatør å regne en gang, hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå