Gå til innhold

Heia dere=) litt hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var noe man kunne(kan) kjøpe på apoteket til barn som er plaget med luft i magen(babyer?) slike som man drypper i munnen deres rett før amming/flaske....husker ikke hva det het.....noen av dere som husker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var en venninne av meg som lurte=) nettopp fått baby så nå sitter jeg her å ser på skjønne ''tante'' ungen min=)=)=)

 

Det går litt bedre med oss, men han vil fortsatt ikke gjøre noe hjemme. og fortsatt sliter vi med kommunikasjonen. og mye overtid. han klarer jo ikke å si nei til overtid, greit det er penger, men uansett.....Blir litt irritert. Spesielt når han var hjemme forrige mandag og tirsdag da jeg hadde bedt han om å rydde i klærne til elias. legge de i kommoden og slikt, det hadde han ikke gjort. og i går skulle han sette opp resten av rød tapen på vinduene(to av dem er det tape på, men ikke de resterende tre!) så det ser jo ikke ut.

 

å så kommer han med det at han er så sliten etter jobb, men hva faen er jeg? går skole og har like lange dager som han.

Og han bruker alltid mot meg det at han tjener penger og ikke jeg....men jeg prøver jo å få meg en utdannelse slikt at vi har TO inntekter, men han skjønner jo ikke det...blir så frustrert....

Skrevet

Ja jeg har sagt at jeg blir å gå ifra han hvis han ikke begynner å hjelpe meg mere og kommunisere mer og ikke bare jobbe overtid. han ble litt lang i maska og lovet at han skulle hjelpe til hjemme but nothing so far....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...