Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest litt her inne de siste par dagene. Var såvidt innom denne debatten ifjor vinter da jeg var hjemme i permisjon. Har vært borte fra DIB lenge men de siste ukene har jeg vært nesten litt for aktiv her, mest på Skravle.

Tenkte hvertfall si to ord om meg, er 34 år og har en gutt på 1,5 år, samboer og katt. Kjenner igjen en del av nickene her fra BIM tiden selv om jeg hadde et annet nick den gangen. Men husker at dette virket som hyggelige damer. Og her inne er det en hyggelig tone også, det liker jeg! Så kommer til å stikke innom her litt fremover, håper vi blir kjent etterhvert. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være:-) Her er det trygt og godt å leke:-)

Hva var nicket ditt på BIM? Bare litt sunt nysgjerrig altså, siden vi har nesten like gamle barn:-)

Skrevet

Velkommen hit!! Det er litt mindre trafikk her om dagen, sikkert pga advent og jul. Aktiviteten tar seg nok kjapt opp igjen :)

Koselig med nye her inne!!

Skrevet

Oi så hyggelig å få velkomsthilsner også! :)

Takk takk alle sammen.

På BIM het jeg bubbles... Var ikke så veldig aktiv da. Attpåklatten - når er din født? Min er født 20.06.06. Het du Attpåklatten på BIM også? Kan ikke si jeg husker deg derfra, men har jo 'sett' deg mye her på DIB.

Skrevet

Eller blander jeg - er hvertfall to attpåklatter her, om ikke flere? :)

Skrevet

Velkommen hit! Det å bruke for mye tid på DIB, tror jeg mange av oss kan kjenne oss igjen i...

Skrevet

Jeg husker deg bubbles:-)

Jeg holdt til stort sett på Gravid i Moden alder, men attpåklatt en go`gutt var mye på skravle:-)

Min er født 04.04.06:-)

Skrevet

Oi, tenk at noen husker meg! :) Flere her jeg husker også, ingen nevnt ingen glemt, hehe. På BIM var jeg vel mest på 1., 2. og 3. trimester. Utrolig så mye man var opptatt av den gangen! Har nesten glemt det nå, hvor fengslende det var å være gravid. Har lyst på en til etterhvert, regner med neste svangerskap ikke blir like altoppslukende! :)

Skrevet

Hehe, ja jeg husket deg jeg:-)

Ja, man var jo nesten sykelig opptatt av hver en liten detalj, det er lystig lesning om man går tilbake og leser en del av innleggene.....

Det er også morsomt å se hvordan det har forandret seg her inne etterhvert. Fra å være en kjedelig og rolig side, med lite trafikk, til å bli et forum hvor mange av oss MÅ innom daglig og lese litt:-)

Blir fort avhengig!

Men nå er det faktisk ganske stille her, pga at mange styrer og steller til jul. Noen er gravide, mens andre klorer seg fast mellom slagene:-)

Skrevet

Velkommen!

Jeg var også på BIM men veeeeldig passiv...var mest for å være oppdatert om hva skjedde i den uken jeg var gravid i :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...