Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har arvet en haug med babyutstyr og klær fra min fetter og de - som har fire søte små; så det sier seg selv at det var en del ting. Fikk det i dag, og har nå gått igjennom alt.. Sååå mye fint tøy, og jeg har mest lyst til å beholde alt sammen, men vi har ikke plass til det - og ikke ville vi klart å bruke alt det heller.. Så sambo måtte komme med det avgjørende ordet, uten ham ville jeg beholdt hele garderoben tenker jeg. Men fikk en pen bunke likevel, og resten går under juletreet til frelsesarmeen. Fikk også bæresele, ammepute, pose, utedresser og mye mye mer. Så nå kjenner jeg meg utslitt som et lite barn på julekvelden.. Så gøy! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig!

Hadde en liten julaften selv jeg, forrige helg:-)

Svigerinnen min kom med to stappfulle kasser med klær, sukk...!

Det ble en full IKEA-pose tilsammen, noe som gjorde at jeg måtte rydde ekstra plass i skapet mitt... Kommoden som er kjøpt inn til lillegutt er nemlig full med klær allerede... Jadda, her skal ingen mangle klær, hehe...

Skrevet

ååå så gøy! ja det er genialt at man kan arve ting å tang, somregel er jo alt som nytt etter små babyer har brukt det!

Jeg har 5 jenter jeg er tante til og har fått MASSE flott babytøy til prinsessa mi! ;)

Skrevet

Det er så gøy å gå gjennom babyklærne :D

Ene søstra mi skal være her i jula så da skal jeg hente alle babyklærne etter snuppa i garasjen og vaske og brette sammen. Gleeder meg :D

Skrevet

Det er så deilig når man kan arve :o) Alltid morro med en ekstra "julaften"!

Skrevet

Jobber sammen med ei som fikk en gutt i juli, så av dem har vi arvet etterhvert som han har vokst ut av klærne. Har to fulle komoder nå med str. 56-62. Har jo måtte kjøpe litt vinterklær, og kjøpt litt pysjer og sparkebukser selv også da. Tror ikke jeg behøver å kjøpe så mye selv, for jeg skal få arve allt etter han:)

Skrevet

Jeg har en lillebror på 2 år jeg, som jeg har kjøpt masse klær til når han var baby.. Dette kom jo i retur for noen dager siden, sammen med MASSE mer klær og annet utstyr... Var så gøy å sortere og brette sammen.. Kommoden er nå full ;o)

Skrevet

Det er veldig bra med brukte klær til nyfødte. Nye klær inneholder en haug med giftstoffer og må vaskes flere ganger før det forsvinner. Jeg har også arvet en del og skal bruke mest mulig av det på den nyfødte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...