Gå til innhold

Syns det er helt utrolig at et innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

som omhandler f.eks våtservietter...eller f.eks dama med sneipen.....at de klarer å hisse opp så mange folk!!!

Er det mulig!!! Dama med sneipen (beklager husker ikke nicket ditt) ble kalt diverse ting og ble bedt om å fortsette hos psykologen sin...

Fatter ikke dette jeg...hvorfor hisser dere dere opp eller føler at dere må ty til verbalt angrep på folk? Dette er et nettforum...hvorfor bry dere med å svare på slike innlegg hvis det plager dere så mye?! Er bare å holde kjeft er det ikke?!

Bare lurer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Btw, dette innlegget ble ikke skrevet i ønske om ny debatt som ender i nok en verbal skittkasting..........ville bare sette fokus på noe jeg ser hver eneste bidige gang jeg logger inn på DIB!

Skrevet

ja da sier vi takk for at du satte dette i fokus :o)

men dete r jo et debattforum med mange tusen brukere, så hvis dette plager deg veldig kanskje du skal logge deg av igjen?!

ikke noe vondt ment! så god jul og klem i tillegg :o)

Skrevet

Det er jo en del hormonbomber her inne så man beveger seg jo faktisk i et minefelt når man tar opp enkelte tema.. .....min teori! Svarprosenteen hadde nok ikke blitt like stor om alle skulle forholdt seg saklig heller, he he!

Skrevet

1. Har ikke lyst til å logge meg av tenk;)

2. Syns man kan dele mye nyttig info her inne...men så er det noen av disse innleggene som eskalerer noe så voldsomt da:)

3. Og ja, jeg er klar over disse såkalte hormonbombene...men hormoner kan da ikke få skylda for alt kan de?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...