Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 som omhandler f.eks våtservietter...eller f.eks dama med sneipen.....at de klarer å hisse opp så mange folk!!! Er det mulig!!! Dama med sneipen (beklager husker ikke nicket ditt) ble kalt diverse ting og ble bedt om å fortsette hos psykologen sin... Fatter ikke dette jeg...hvorfor hisser dere dere opp eller føler at dere må ty til verbalt angrep på folk? Dette er et nettforum...hvorfor bry dere med å svare på slike innlegg hvis det plager dere så mye?! Er bare å holde kjeft er det ikke?! Bare lurer....
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Btw, dette innlegget ble ikke skrevet i ønske om ny debatt som ender i nok en verbal skittkasting..........ville bare sette fokus på noe jeg ser hver eneste bidige gang jeg logger inn på DIB!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 ja da sier vi takk for at du satte dette i fokus ) men dete r jo et debattforum med mange tusen brukere, så hvis dette plager deg veldig kanskje du skal logge deg av igjen?! ikke noe vondt ment! så god jul og klem i tillegg )
SinSin Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det er jo en del hormonbomber her inne så man beveger seg jo faktisk i et minefelt når man tar opp enkelte tema.. .....min teori! Svarprosenteen hadde nok ikke blitt like stor om alle skulle forholdt seg saklig heller, he he!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 1. Har ikke lyst til å logge meg av tenk;) 2. Syns man kan dele mye nyttig info her inne...men så er det noen av disse innleggene som eskalerer noe så voldsomt da:) 3. Og ja, jeg er klar over disse såkalte hormonbombene...men hormoner kan da ikke få skylda for alt kan de?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå