Ny bebis i magen! Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har en liten tass på 8 mnd nå og har igjen ca 3 mnd med permisjon. Jeg har lyst på to tette og kunne godt tenke meg og starte prøving med neste mann. Problemet er jo bare at det blir så dumt med bare engangsutbetaling etter neste fødsel-, fordi jeg klarer jo ikke å jobbe meg opp til fødselspenger. Dette er jo veldig kjipt. Hva har dere andre gjort med to tette? Økonomisk liksom
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Det kan ikke stemme....for å få foreldrepenger må man ha jobbet så og så lang tid før. MEN når du har vært i permisjon så er det likestilt med jobbing. Se nav.no. Utdrag: Hvem kan få foreldrepenger Du kan få foreldrepenger hvis du har hatt pensjonsgivende inntekt i minst seks av de ti siste månedene før stønadsperioden tar til. Inntekten på årsbasis må være minst halvparten av folketrygdens grunnbeløp (G). Likestilt med arbeid er perioder du har mottatt sykepenger foreldrepenger ved fødsel og adopsjon svangerskapspenger dagpenger under arbeidsløshet
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Da er det bare å kjøre på da ;o)
Ny bebis i magen! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Er det slik altså???? hmmmmmmmm.... kanskje det kanskje. Gurimalla, tror jeg må ha meg en prat med gubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå