Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Skulle hatt ikm på onsdag. Var veldig kvalm hele dagen så fikk en følelse av at jeg var gravid. I går tok jeg test og den blei positiv, var veldig kvalm i hele går. I dag har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Må man ha en blødning når man mister eller kan man miste uten noe som helst tegn? Noen som veit?
Babyønske �� Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Når det er så tidlig, så er det vel vanlig at man mister med blødning, altså som er forsinket mens. Men tror også det er vanlig at symptomene kan komme og gå så tidlig. Ta en ny test om et par dager. Eller hvis du føler deg veldig usikker, kan du gå til legen og få tatt en blodprøve for påvse hcg mengden i blodet. Lykke til
Truseprinsesse Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Det kan jo hende at det ikke var graviditeten som gjorde deg kvalm også. Alle kan være kvalm fra tid til annet. Tror ikke du skal bekymre deg for å ha mistet. Men som hun ovenfor sier, ta en ny test om en stund.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk for at dere svarte! Er forresten overlykkelig for at jeg er gravid så skal nyte det istedenfor å gå å være redd. Masse lykke til til dere også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå