Gå til innhold

hva drikker dere til julematen. Inspirert av den andre tråden her:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til ribba å Pinnekjøttet er det øl og akevitt, eller rød vin og akevitt. Personlig syns jeg rødbrusen også må på bordet:)

Å ungene bruker få ei flaske med alkoholfri sprudlevann:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øl og en skvett akevitt, eller aller helst rødvin. Tror jeg kan drikke rødvin til alt :o)

Skrevet

Eventuelt munkholm. Eller vørterøl. Dersom jeg skal gå for alkoholfritt. Det med vørterøl tror jeg er litt sært... I år skal vi være sammen med søstra til samboer og hennes familie + svigers, så da utgår nok vørterøl.

Skrevet

Jeg drikker alltid brus, men de andre drikker også øl og akevitt.

Skrevet

Jeg drikker julebrus og i år blir det hvitt vin alkoholfritt.

Ellers står juleøl, akevitt og brus på bordet her. Har ikke så rødvins gld familie jeg nemlig.

Skrevet

Vi spiser pinnekjøtt.

Drikker julebrus (lerum), akevitt og juleøl til.

Skrevet

Rødvin og en liten akevitt

Skrevet

må ha bare VANN, ellers blir jeg fort mett med brus/vin/øl og får ikke spist og nytte maten så mye.. de drinkene tar jeg etterpå.. hehe

Skrevet

øl rødvin og aqvavita..... men i år blir det brus på meg. må på jobbb kl 2245

Skrevet

COCA COLA!!!!!!!!! Eneste ganger i året jeg drikker det med god samvittighet :)

Skrevet

julebrus og vann til maten, og gjerne alkoholfri sjampis til desserten og resten av kvelden (men så er jo jeg gravid andre jula på rad,men eneste forskjellen er at å tar jeg ikke en øl i tilleg til maten)

Skrevet

Her i huset drikkes det julebrus og alkoholfritt juleøl til de som ønsker det..... Ingen i slekta liker akevitt (skrives det sånn da...?) så det har vi ingen behov for å utsette oss for ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...