77modell Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Til ribba å Pinnekjøttet er det øl og akevitt, eller rød vin og akevitt. Personlig syns jeg rødbrusen også må på bordet:) Å ungene bruker få ei flaske med alkoholfri sprudlevann:)
RompeRock Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Øl og en skvett akevitt, eller aller helst rødvin. Tror jeg kan drikke rødvin til alt )
RompeRock Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Eventuelt munkholm. Eller vørterøl. Dersom jeg skal gå for alkoholfritt. Det med vørterøl tror jeg er litt sært... I år skal vi være sammen med søstra til samboer og hennes familie + svigers, så da utgår nok vørterøl.
Alba44 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg drikker alltid brus, men de andre drikker også øl og akevitt.
polarn & pyrene Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg drikker julebrus og i år blir det hvitt vin alkoholfritt. Ellers står juleøl, akevitt og brus på bordet her. Har ikke så rødvins gld familie jeg nemlig.
Plutselig_gravid Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Vi spiser pinnekjøtt. Drikker julebrus (lerum), akevitt og juleøl til.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Rødvin og en liten akevitt
LastebilsjåførKona Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 må ha bare VANN, ellers blir jeg fort mett med brus/vin/øl og får ikke spist og nytte maten så mye.. de drinkene tar jeg etterpå.. hehe
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 øl rødvin og aqvavita..... men i år blir det brus på meg. må på jobbb kl 2245
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 COCA COLA!!!!!!!!! Eneste ganger i året jeg drikker det med god samvittighet
.nn. Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 SOLO, eg bare må ha solo at med pinnekjøttet )))
LadyLuck & Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 julebrus og vann til maten, og gjerne alkoholfri sjampis til desserten og resten av kvelden (men så er jo jeg gravid andre jula på rad,men eneste forskjellen er at å tar jeg ikke en øl i tilleg til maten)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Her i huset drikkes det julebrus og alkoholfritt juleøl til de som ønsker det..... Ingen i slekta liker akevitt (skrives det sånn da...?) så det har vi ingen behov for å utsette oss for ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå