Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde bestemt meg for å ikke gå opp like mye som forrige gang...25 kilo. Det var den varme sommeren i fjor, og jeg hadde sikkert 15 kilo med vann i beina... Denne gangen har jeg allerede gått opp 25 kilo, og termin er den 20... Ikke lett å ha avtale med seg selv nei. Føler meg mega tung. Forrige gang manglet jeg 3 kilo på å komme ned i vekta før fødselen, så ble jeg gravid igjen, og da var det jo bare å gå opp igjen. Vanlig fødsel, amming og mye turer med den lille i vogna hjelper veldig godt på å komme i form igjen!!

Jeg har gått opp 13 kg og har termin IDAG. Har kun gått opp i magen, ingen andre steder, bruker samme undertøy, bh etc, så føler meg ikke tung og stor, deilig. Så nå går jeg bare å venter her...........

Alt mellom 8 - 18 kg er innenfor normalen.

Annonse

Annonse

10 kg, er 6 dager til termin. Har fått litt større lår og rumpe ellers så er det magen,og puppene da. Ganske fornøyd jeg....

Ble litt deppa en dag da sambo gikk på vekten sånn midt på dagen med klær og veide 3-4 kg mindre enn meg! jeg veier meg om morgenen får jeg kler på meg....

Ingen av oss er store,slanke begge,men det var litt nedtur at jeg veide mest.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...