Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


tonje84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stakkars deg da;) er i 38 og 20kg pluss her.. men samme sist jeg var gravid, kg raste av etter på.. med litt trening og passe på hva man spiser går det fint:) mye vann i kroppen også her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg ca 11kg, og har nå gått ned 13kg 2 uker etter fødselen. Mye vann i min kropp ja!

 

10-12 kg er vel forventet og "anbefalt", men tror det er normalt med 10 - 20kg pluss/minus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bestemt meg for å ikke gå opp like mye som forrige gang...25 kilo. Det var den varme sommeren i fjor, og jeg hadde sikkert 15 kilo med vann i beina... Denne gangen har jeg allerede gått opp 25 kilo, og termin er den 20... Ikke lett å ha avtale med seg selv nei. Føler meg mega tung. Forrige gang manglet jeg 3 kilo på å komme ned i vekta før fødselen, så ble jeg gravid igjen, og da var det jo bare å gå opp igjen. Vanlig fødsel, amming og mye turer med den lille i vogna hjelper veldig godt på å komme i form igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 13 kg og har termin IDAG. Har kun gått opp i magen, ingen andre steder, bruker samme undertøy, bh etc, så føler meg ikke tung og stor, deilig. Så nå går jeg bare å venter her...........

Alt mellom 8 - 18 kg er innenfor normalen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også gått opp 9 kg, er 37+1. Føler meg ikke enorm, men ganske så framtung naturlig nok, alt blir konsentrert på en plass:-). 9 kg er ikke så mye tonje84, vi er nok heldige som ikke har fått mye vann i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker igjen til termin og lagt på meg 6 kilo. Nå skal det sies at jeg ikke var noen sylfide fra før av da, men hadde aldri trodd at jeg skulle holde meg under 90 kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på overtid nå og har gått opp 5kg. Har kastet opp i 9mnd nå så all vekta som jeg har gått opp med ligger i magen og puppene. Men heldigvis så har babyen min det bra og det er det som er viktigst!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 kg, er 6 dager til termin. Har fått litt større lår og rumpe ellers så er det magen,og puppene da. Ganske fornøyd jeg....

Ble litt deppa en dag da sambo gikk på vekten sånn midt på dagen med klær og veide 3-4 kg mindre enn meg! jeg veier meg om morgenen får jeg kler på meg....

Ingen av oss er store,slanke begge,men det var litt nedtur at jeg veide mest.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...