Plutseliten :) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Ønsker dere alle en god helg! Håper dere kan finne pusterom til kos og nyte tiden fremover. Vi skal bake noen slag julekaker og arrangere nissehåndballcup i kveld...besøke venner på Mysen å bytte gaver i morgen og på middagsbesøk hos foreldrene mine på søndag. Minstemann har skjønt hva som er i sjokoladekalenderen jeg ble presset til å kjøpe #plystre# ( Av frustrerte storesøsken som var veldig opptatt av at han ikke fikk Hehe..han er en liten skjønning....har begynt å reise seg nå og står å gynger under der den er,smatter og sier nam..nam...smiler bredt og legger hodet på skakke ) Ha en flott helg jenter! Varm og god fredagsklem til dere fra
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. desember 2007 #2 Skrevet 8. desember 2007 Takk for det og det samme til deg:-)) Herlig med små som oppdager godsakene på løpende bånd;-) Klem fra meg
Karomamma Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 He he, synes jeg ser ham foran kalenderen sin. Herlig!! God adventshelg sjøl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå