Solbakken, junispire 2012 <3 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har hatt masse symptomer siden EL den 27. november. Har hatt stikninger/ holdfølelse nederst til venstre i magen i over en uke, men idag merker jeg så og si ikke noe. Det har vært veldig lett å kjenne dette resten av uken og noen ganger har det nesten vært på grensen til å gjøre litt vondt. Har videre hatt så ømme/ stramme pupper som jeg aldri har hatt før, men synes også at de ikke er like harde i dag. De er heller ikke like vonde. Har også vært relativt kvalm de siste tre dagene, men kan ikke si at jeg har merket så mye til det i dag heller. Det eneste jeg kjenner nå er litt stikninger en gang i blandt, men "holdfølelsen" er borte. Har IKM førstkommende onsdag. Kan dette bety at jeg ikke er gravid allikevel, eller er det vanlig at symptomene kan avta litt?
Babyønske �� Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Denne måneden har jeg også vært litt optimistisk og hatt tro på at det ble klaff. Hatt ganske ømme bryster, fra noen dager etter eggløsning, dette har jeg nesten ikke hatt siste månedene. Hatt noen dager med kvalmebyger som har kommet og gått. Men i går begynte jeg å spotte, venter mensen på mandag, Brystene er mindre ømme, kvalmen har gitt seg. Så jeg har mest trolig bare hatt hormonkrøll igjen, og at det er det som har gitt symptomer. Er jo ikke 100% sikker på at jeg ikke er gravid, men er ikke særlig optimistisk lenger. Har jo hatt nedtur på nedtur siste månedene, så har jo ikke vært så veldig ved mot siste tiden. Men dumme meg ble jo det denne mnd, enda jeg så inderlig vet fra tidligere at rot i hormonene også kan gi symptomer. Det er ikke for å ta motet fra deg jeg forteller dette, men det er min erfaring med lure-symptomer.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå