Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har så inni granskauen lyst på en liten en til:D er skikkelig babysjuk.. har vært det i et halv år nå....=p Meeen, må nok gifte oss(6 mnd igjen<3) og jeg må jobbe meg opp litt permisjonspenger før den tid... sukk...den der fornuften altså.. hehe.. Jeg jobber jo ikke nå... ikke får jeg jobb heller!!! Argh!! blir snart gal... Savner å gå gravid <3 gleder meg ivertfall til tiden er inne:) Det er sikkert og visst... håper jeg får jobb snart og at tiden går fort!! Gleder meg til den dagen vi kan si at poden vår skal bli storebror<3 han er så søt.. vet dere hva han gjorde i sted da? han tok bamsen sin. gikk bort til vuggen som han brukte da han var liten, la han ned i vuggen og tok pledd over den.. hihi... han kommer nok til å bli en god storebror ja...<3*drømme seg vekk* Flere som lider av det samme som meg her eller? hehe
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 sliter litt med det samme... men vi har to da.. men jeg har såååå lyst på en til... men så skal jeg være forlover i juni, så det er ikke aktuelt å gå gravid da i hvertfall.. så vi får se etter det da..
henne han var utro med Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg og men skal ikke ha fler.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Jepp,det blir nok rundt da vi også kommer til å prøve på en til:) etter bryllupet:) sitter dagen lang å drømmer meg bort på nettsider der de selger babyklær og babyutstyr jeg.. hehe:) klarer snart ikke vente lenger... men er jo et must å ha økonomien i orden... så da får jeg bare smøre meg med tolmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå