Gå til innhold

Herreeeeeguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så inni granskauen lyst på en liten en til:D er skikkelig babysjuk.. har vært det i et halv år nå....=p

Meeen, må nok gifte oss(6 mnd igjen<3) og jeg må jobbe meg opp litt permisjonspenger før den tid... sukk...den der fornuften altså.. hehe..:) Jeg jobber jo ikke nå... ikke får jeg jobb heller!!! Argh!! blir snart gal...

Savner å gå gravid <3 gleder meg ivertfall til tiden er inne:) Det er sikkert og visst... håper jeg får jobb snart og at tiden går fort!!:D

Gleder meg til den dagen vi kan si at poden vår skal bli storebror<3 han er så søt.. vet dere hva han gjorde i sted da? han tok bamsen sin. gikk bort til vuggen som han brukte da han var liten, la han ned i vuggen og tok pledd over den.. hihi... han kommer nok til å bli en god storebror ja...<3*drømme seg vekk*

Flere som lider av det samme som meg her eller?:P hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sliter litt med det samme...

men vi har to da..

men jeg har såååå lyst på en til...

men så skal jeg være forlover i juni, så det er ikke aktuelt å gå gravid da i hvertfall.. så vi får se etter det da..

Skrevet

Jeg og men skal ikke ha fler.

Skrevet

Jepp,det blir nok rundt da vi også kommer til å prøve på en til:) etter bryllupet:)

sitter dagen lang å drømmer meg bort på nettsider der de selger babyklær og babyutstyr jeg.. hehe:) klarer snart ikke vente lenger... men er jo et must å ha økonomien i orden... så da får jeg bare smøre meg med tolmodighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...