Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er nå tre dager før IKM. Tok en test, litt utpå dagen, og vet det er best morgen. Grunnene er flere til det... MEN, det ble en svak strek ganske kjapt, svak men veldig tydelig likevel (CB) Nå en times tid etter er den streken blitt svakere..... har det noe å si?? Eller kan jeg håpe på å være gravid likevel? (Har av personlige årsaker lyst til å være anonym nå, men om noen har lyst til å legge denne ut på bligravid, blir jeg veldig takknemlig)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Etter 10 minutter må du ikke stole på resultatet. Noen ganger viser den tilogmed positiv selv om den opprinnelig var negativ. Men siden den ble kjapt positiv er det jo bare å gratulere da:) Så koselig. Den viser ikke positiv med en gang hvis du ikke er gravid. svak eller sterk strek har ingentingå si så lenge det er strek:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk for svar... Da får jeg bare krysse fingre og håpe at det er sant da, og at spiren klorer seg fast denne gang.. har hatt fler spontanaborter det siste halvåret.... men... "med det fjerde skal det skje"..... håper jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå