Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Er 24+6 i dag og har vei veeeldig rolig snuppe i magen, slik har hun vært hittil i svangerskapet... Ingen krafrige spark her, men kjenner henne hver dag. Flere enn meg med rolige barn i magen?
rosenkvisten Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hei. Hos meg er det stikk motsatt. Den lille krabaten pleier å være ganske så livlig og har vært det i mange uker nå. Er snart i uke 27. Men det kan variere i perioder. Tror begge deler er normalt. Bare du kjenner liv hver dag så er det greit:) Det sies også at et rolig barn i magen, er rolig når den kommer ut også. Kanskje du blir velsignet med et rolig barn. Men for all del, ikke gå rundt å beskymre deg. Snakk med jordmor slik at du kan føle deg trygg om dette. Lykke til med den lille. Dette er så spennende:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hei Jeg er i uke 27.. Her er det veldig rolig!! Ingen kraftige spark enda her heller....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 HI her. Å, nå ble jeg litt letta! Godt å høre at det er flere enn meg Som hun over her sier får vi vel rolige barn.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 du er ikke alene.Har ikke kommet så langt jeg da.Akkurat 19uker i dag men veldig rolig.Første mann var å veldig rolig.
ma-85 Skrevet 8. desember 2007 #6 Skrevet 8. desember 2007 Jeg er 24 uker på mandag. Kjenner liv hver dag, men ikke harde spark, kun svake små dult. Et par-tre dult morgen og kveld, ikke så mye mer... Så har foreløpig en rolig unge i alle fall.
hannemor72 Skrevet 8. desember 2007 #7 Skrevet 8. desember 2007 Nå har jeg en livlig jente i magen. Men, sist hadde jeg en skikkelig latsabb. Han var faktisk så lat at jeg ble sendt på ekstra ultralyd nærmere fødselen. Jeg sier bare: Ikke la deg lure!! Da han kom ut var det full fart fra dag én, og han har ikke roet seg ennå, ett år senere. Han sov veldig lite de første 8 mnd, og er skikkelig full av liv og godt humør. Krevende, men blid. Så kanskje du skal bruke tiden på å lade opp, for det kan være nettopp det hun gjør Lykke til!
lillemorell Skrevet 8. desember 2007 #8 Skrevet 8. desember 2007 er 27 idag. var på ultralyd for en uke siden,da sa j.m. at store barn er roligere p.g.a. plassmangel.(har en rolig en fra før, 56 cm. 4230) ps. alt annet enn rolig etter at han kom ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå