Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Gikk på jobb, hadde så utrolig vondt. Dum som jeg er burde jeg hørt på dere å gått til legen. Smertene var de samme som rier, bare 8 ganger mindre vondt da. Jeg burde gjerne sjønt tegninga. Kom på jobb tok 2 tabletter fortalte hvordan jeg hadde det til sjefen slik han var informert. Gikk på do for å bytte bind. I det jeg satte meg ned bare datt det bokstavligtalt ut en stor blodklomp med masse annet detaljer som jeg skal spare dere for. Ringte lege og legevakt. Legen var det for sent og legen sa jeg måtte ringe på dersom blødningene ble større og smerten kom tilbake. Så nå sitter jeg her og er veldig spendt på hvordan det lir når tablettene slutter å virke. J, jeg har mest sannsynlig hatt en spontan abort med alle de smertene i mage, rygg, kvalme og feber:( Huff, ikke noe gøy dere. Så på mandag skal jeg til sjekk. Sitter her med super vondt i hodet igjen, orker ikke spise. Noen som vet om det gjør vondt å ta en utskarpning? Vet ikke hvor langt jeg har vert på vei, men har ikke hatt mensen på 2 og en halv måned minst. Ikke en kjekk dag dette.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Huff, stakkars deg :-( Har hatt en SA selv men trengte ikke utskrapning siden alt kom av seg selv. Klem!
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Håper jeg slipper jeg også! Syntes dette var kjempe trist og leit. Må bare ikke sitte å vente med å ringe dersom jeg skulle få smertene igjen. Problemet mitt er at jeg aldri føler meg syk nok. huff...
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Jeg husker så godt da jeg hadde SA. visste ikke at jeg var gravid. Samme symptomer som du hadde. Stod på jobben og alt kom........ ubeskrivelig ekkelt! Trengte ikke utskrapning. Hatt MA også. Utskrapningen var ikke noe ubehagelig. Måtte inn to ganger også. Siden de ikke fikk ut alt. Også hatt en abort en gang. Ingen komplikasjoner. Man blir litt groggy og sliten. Det værst var å ta ut noe jeg ønsket så sterkt. Det jeg hadde så store forventninger til. Jeg fikk se det lille fosteret på UL. Liknet en liten tommelfinger. Har heldigvis en frisk og velskapt gutt på 1 år og 8 mnd tassende rundt her...... Håper det går bra med deg....!!!!! Stor klem!
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 godt du fikk vite hva det var iallefall. hadde selv en sa for ikke så lenge siden og det er jo ikke noe gøy. fikk aldri feber og sånt, bare blødde ut med svake rier. håper det går bedre med deg etterhvert. *klem*
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 Takk:) Det varmer masse. Jeg sitter bare her som ett spørsmålstegn:( Er ikke noe gøy. Huff, men det er jo bare i parantes naturens gang.
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Takk for det:) Kjenner at vondtene og ubehaget begynner å komme tilbake:( Hvor vondt skal jeg ha før jeg bør ringe legevakten? Har det ikke så vondt nå, men jeg er ikke flink å komme meg til lege når jeg skal. Tok siste tablett kl. 12.30 så den begynner gjerne snart og miste funksjonen!?! Huff, blir jo så usikker! Like usikker som morges.:(Så skal jeg jobbe hele morgen, bare håpe jeg er bedre til det.
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Jeg lurer på om de tok CRP en din. Jeg hadde også feber og veldig veldig vondt..... fikk eggestokksbetennelse. Men hadde så vondt at jeg ikke kunne stå på bena....
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2007 Har ikke vert hos lege enda. Siden jeg ringte for sent. Typisk meg:( Legevakta ville ha meg opp dersom det ble værre med smerter feber og blødninger. Kjenner jeg begynner å få vondt i sida igjen:( Så på mandag skal jeg til fastlegen hvis det ikke blir legevakt i helga. Kjenner jeg begynner å få vondt i venstre side igjen ubehag å småvondt når jeg står.
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 hmmmm. dra på legevakta..... be de ta en crp. Tilfelle du har en infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå