Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Tenker da på disse Toro posene... Litt lettvint, men. Skal severe til ca15 stk og lurer på hva som er DIN favoritt?? Har dere noe annet stæsj oppi, hva? og hvilket tilbehør? Trenger ideer Tusen takk til dere som gidder å svare!
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 jeg synes jegergryte og stroganoff gryte er best. bali kyllinggryte også!
*Labomba80* Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg synes den meksikanske gryta er knall! Med en boks fløte ekstra oppi, og masse grønnsaker! Yummy! Med fløten oppi, blir den ikke så kraftig liksom:) Tror nesten det blir det til middag idag jeg!
Alba44 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg syns bolognese og den italienske er best. Smaker godt med ris, pasta eller potetmos til. Spesielt hjemmelaget mos. mmmm... Kan serveres med salat og rundstykker/hvitløksbaguetter.
polarn & pyrene Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Liker godt den maksikanske gryteretten jeg, men salat og loff til.
Musemor med tre søte små Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Jegergryte med kyllinglever.
petite fleur Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Italiensk, nam nam:) Og jegergryte selvsagt, men da kan du ikke ha kjøttdeig og da blir det kanskje litt dyrt?
ToPrinsesser<3 Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Stroganoff, enten med mørt biffkjøtt eller kjøttdeig. Er sikkert mulig å ha litt fersk chapignon oppi. (Hjemmelaget) potetstappe er faktisk utrolig godt til, men ellers er vel ris, en god salat (gryte/salatbønner er godt i salat til denne gryteretten). og rundstykker/ baguetter godt til.
Himmel og hav Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Bali kyllinggryte synes jeg er den beste. Den blir god med kylligkjøttdeig oppi også, du trenger ikke bruke "helt" kjøtt. Med ris, loff, salat, mangochutney ved siden av er det knal godt. Du kan også servere peanøtter, bananer, kokos, og ananas i små skåler til.
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Mexikanske er min favoritt. Synes Jegergryte er helt grusomt!!!
Pysa Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Bali er forferdelig. stroganoff og tandoori kan gå an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå