Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Må den stå kalt først?? Er jo så seig at den setter seg fast i absolutt alt:( Og hvor mange grader og hvor lenge skal de steke? Takk:)
Sivalur Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Bør oppbevares i kjøleskapet frem til den skal brukes. Har du rester etter en runde med å trykke ut figurer, rull sammen restene og putt i kjøleskapet igjen.
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 er det hjemmelaget deig? den skal ofte stå kaldt over natten før den kan brukes..
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Har du en kald bod? La deigen stå der til i morgen. Stekes på 225 grader i ca. 5 min. Alt etter tykkelse :-)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 kjøpt hos bakeren før i dag....de kunne jo gjerne sagt noe eller hatt lapper på da. Steketid og grader da?
Lille Filur Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Steketid og grader kommer an på fra ovn ti lovn og fra deig til deig og hvor tykke kakene er og hvor harde du vil ha dem;o) hehehe. Men vi lagde vledig tynne kaker her for en stund siden og de stekte ikke lenger enn 6-7 min på rundt 175 tror jeg..
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Det burde de ha opplyst om.. ja.. Julestria har vel tatt dem også? Skrev grader og stektid litt lenger opp.
Under den hvite bro Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Kjøpt hos bakeren?? Jaja its hard to be a businesswoman.... Teller dager jeg ....til jeg ser deg min venn hehe....
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 hehehehe tror du jeg lager pepperkakedeig? Jeg er en god kokk, men bake kan jeg ikke..... Takk for alle svar og tips. Løsningen ble megder med mel hehehe har jo ikke tid til å vente til i morgen når man har ventet helt til i dag allerede vet dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå