Gå til innhold

progesta care/womens care... blir syklusene endret av dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå kjøpt den kremen og smurt på morgen og kveld. Før har jeg hatt sykluser fra 30 - 42 dager, men denne måneden hadde jeg plutselig bare på 22. etter 5 dager med denne kremen..... Noen andre som har opplevd det sånn når de har brukt denne???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet bare at det klaffet for meg første mnd jeg brukte womens care kremen.. hehe :)

håper det samme skjer hos deg :)

Skrevet

Jeg bruker denne nå for andre syklus på rad. Jeg har forsåvidt hatt regelmessige sykluser på 29 dager. Men har vært plaget med spotting før mensen, noe som kan tyde på progesteronmangel. De siste mnd har jeg hatt bare 1 dag med spotting, mot 3 tidligere. Så noe har vært i bedring. MEN nå er jeg tilbake på 3 dager igjen :-(. Så virker ikke som den kremen har noe særlig effekt på meg nei. Begynte å spotte i går og venter mensen på mandag. Er jo ikke 100% sikker på at jeg ikke er gravid, men er ikke så optimistisk lenger

I og med at du bare har brukt den i 5 dager så tror jeg ikke det kan være den som gjør at du plutselig har fått kortere syklus. Men den skal liksom stabilisere syklus da, men som sagt 5 dager virker litt kort tid. Har du lest om kremen på produsenten sin side, her : www.khonsu.no

Skrevet

Jeg synes bare kroppen min er merkelig.... Er liksom ikke bare litt mens som kommer heller. det er en kraftig blødning.... Jaja. skal til gu neste fredag, så da håper jeg på svar... jeg som hadde så høye forhåpninger om at det kanskje kunne skje noe denne mnd med den kremen. ........ søren også.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...