Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Åååå heldiggris:P jeg slutter ikke før 20...
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Takk for det :-) .. På torsdag eller fredag kommer jeg innom butikken din. Treg med julegavene jeg skjønner du. Har jo oppstått diverse i mellomtiden også.. Men, nå skal jeg kose meg julegavshopping og baking til neste uke. Det blir kost :-) Også håper jeg du har en rød julekjole til M. For det finner jeg ingensteder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå