Jente&gutt! Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Gjør ikke vondt hvis jeg ikke skifter hodestilling, men hvis jeg gjør det så presser det så enten foran eller ved ørene, kommer ann på hvilken vei jeg bøyer hodet liksom..... Noen som har vært borti det? Tatt paracet, men usikker på om det egentlig hjelper noe.......
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 har selv hatt sånn, legen min sa det kom av mangel på hjern. + at jeg led av koffin mangel, drakk vanligvis kaffe, å hadde ikke drøkke på noen daga, å da kunne det være abstinensa av koffin heeh
animal Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Føler du deg i form ellers? Hvis du føler deg litt småsyk, bør du ta deg en tur til legen for å utelukke hjernehinnebetennelse. Hvis du bare har vondt når du beveger hodet, høres det mest muskulært ut. Sitter hodepinen bare på den ene halvdele av hodet? Kan jo være migrene også. God bedring! Hodepine er ikke noe godt, har det ofte selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå