Nordlyspar♥ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Værker sånn i korsryggen at jeg blir gal... klarer nesten ikke å gå.. I natt vokna jeg sikkert 10 ganger av at jeg lå på rygg og at det gjorde vondt, snudde meg på siden, auau... er vondt å sitte, ligge alt sammen.. åsså stikekr det så innmari i skamben-området.... Dritt... på mandag blir jeg sykemeldt... hva i pokker skal jeg gjøre om dagene i 5 mndr framover, kommer til å bli gal.... sukk Måtte bare få det ut jenter, sorry...
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 har du prøvd kiropraktor??
Nordlyspar♥ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Skal i samtale med JM på mandag, så finner vi nok ut en løsning sammen... :0)
knøttet mai08 Fødeklar Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 God bedring iallefall... går til kiro en gang i uken for å klare å holde meg i jobb.. tar jo ikkje bort alt, men hjelper meg utrolig masse;-9 Lykke til hos jm på mandag:-) Når har du termin?
mamiladi Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 :-S det er ikke behagelig... Tips! Sov med en pute mellom bena når du ligger på siden, eller under knærne når du ligger på rygg. Du kan prøve en varmepute på korsryggen. Pass på å ha hoftene i vater og en knyttneve mellom knærne når du reiser deg opp. Ikke bær tungt. Lykke til! Håper jordmor kan hjelpe deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå