Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 hvorfor har jeg ikke det? trodde alle som var gravide fikk det? i tilegg har jeg fått melk, lekker ikke på dagen, men om nettene... burde jeg ikke hat brystspreng? Hva venter dere? jeg venter jente, har det noe å bety?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 jeg har heller ikke fått større pupper:( men ingen tegn til melk heller da:)
Marit82 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Slipspuppene mine er like små som alltid... Venter jente jeg
Håpefull mamma Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 mine har vokst endel, og de lekker melk, natt som dag! venter jente jeg å
Baby nr3 ombord Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har bare gått opp en str. Syns de ser kjempe små ut, men er vel mest pga magen er såå myye mer dominerende å større:) Er det ikke sånn man vokser en str når man begynner amme? har ennu ikke handlet inn amme bh !!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Mine vokser heller ikke så mye mens jeg er gravid. Men bare vent til ungen er født og melka kommer
Athina' Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Mine har ikke blitt ett milligram større heller, men det kommer vel etterpå ja når melka gjør inntog :-)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har og fortsatt goood plass i mine 75a bh-er. Har inntrykk av at det er oss som har minipupper fra før, som ikke vokser der heller. Håper på masse melk, for iallefall å komme opp i B-cup for første gang i mitt liv. Men foreløpig ser det dårlig ut...
camosilla Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Mine vokste en str. helt til å begynne med og var skikkelig sprengte. Da lurte jeg på hvor store skal de egentlig bli? Men de har holdt seg sånn og de er myke igjenn. Venter gutt
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Puppene trenger ikke vokse under graviditeten, men det kommer et par dager etter födsel da melken er kommet!!! Så bare gled deg ;-) Selv om det da kan sprenge ganske bra...
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Her har de vokst og de kommer vel til å vokse mer når melken kommer. Har gått opp til 80 C fra 75 B,så jeg ender vel på 80 D tilslutt....Ser det godt i speilet at de har vokst
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #12 Skrevet 8. desember 2007 mine har vokst fra 75c til 80dd. ser ikke ut som om de skal stoppe heller. jeg vil ikke si jeg er så fornøyd med det, da jeg har større sjangs for løs hud og hengepupper. prøver og overtale søsteren min til å ikke ta silikon, stooore pupper er bare i veien.
mamma til 2 små:=) Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Jeg har ikke fått større bryster men det kommer etter fødselen.Men jeg har fått mørkere og blitt større rundt brystvorta---det brune:=) vanskelig å forklare hehe
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2007 #14 Skrevet 8. desember 2007 Jeg vil bare si at jeg har erfaring med begge variater og synes det er mye bedre når puppestørrelse ikke forandrer seg. Jeg er gravid ed nr tre og det er min første graviditet da jeg har fåt større pupper. Med de to første forble størrelsen den samme hele svangerskapet og det var kjempefint, alle mine BHer så fine ut på meg og jeg kunne bruke dem helt frem til melken kom på dag nr 4 etter fødsel. Så fikk jeg enorme pupper men alt stabiliserte seg i løpet av en uke og puppene ble normale igjen, lit større bare rett før amming. Fullammet begge barna seks måneder og delvis ammet hele 1,5 år. Det er 5 år mellom førstemann og andremann. Denne gangen blir aldersforskjellen bare 2 år, kanskje derfor har puppene blitt større. Synes det er ubehagelg. Elsker fint undertøy men vil ikke bruke så mye penger på det nå. Føler meg litt feit med større pupper. Bruker 75A som vanlig, nå bruker jeg bare en(!) av BHene mine, de andre er for små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå