Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Fryktelig med aggresjon i dette svangerskapet...huff,slitsomt.. Har vært igjennom ett tidligere,men da slapp jeg unna det.. Andre som har det sånn.. Stakkars samboeren min får gjennomgå,men han er jo veldig god til å legge opp til det også da..=(=( Får prøve å slappe av og roe meg ned..tihi..
september-barn Skrevet 20. januar 2008 #2 Skrevet 20. januar 2008 Jeg er også sinna. Er i min uke 7, og skjeller stadig ut folk på jobben min.. Spesielt forbanna blir jeg når kolleger er litt uvillige til å hjelpe til eller pröver å overkjöre meg. Det har hittil ikke gått utover samboeren, men det er nok fordi han bare er snill og omtenksom. Håper det gir seg, for det er ganske slitsomt å ikke kunne kontrollere sinnet.. Nesten litt pinlig! Don`t f**k with the pregnant lady! haha!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #3 Skrevet 20. januar 2008 Var fryktelig sinna i starten jeg også.. Samboer fikk gjennomgå. Han fikk faktisk middagen i fanget.. Kastet ting på ham. Huff for en tid. Men heldivis gikk det over, ut i 2.trimester ble jeg den samme gamle rolige jenta!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #4 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har også vært sinnsykt forbannet de siste ukene (er nå i uke 26) - helt vanvittig. Hodet kjennes som det holder på å sprenges! Jeg syns alle er så innmari TEITE!!! INGEN skjønner NOE!!! Grrrrrr... Gikk ut i permisjon for noen dager siden - det hjalp. Stress er ikke bra.
mamma sin kompis Skrevet 20. januar 2008 #5 Skrevet 20. januar 2008 Uff, ikke snakk. Her har jeg dager der det klikker helt for meg. Både jobb og heime. Har en på 2 år, synes så synd på han som må se sin mor slik. Og sambo da som spørr hva som feiler meg - blir ikke noe blidere av det, når han ikke vil forstå at graviditeten spiller hormonene mine ett puss.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2008 #6 Skrevet 20. januar 2008 Samme her,er veldig sinna og irritert av de minste små ting!! Mannen min er veldig flink til å terge meg for han synes det er morsomt til et punkt,men da jeg blir alvorlig forbanna,så sutrer han over at jeg har forandret meg og han ikke kjenner den glade jenta igjen.. Og da må jeg hver eneste gang gå i "forsvar" å forklare han på nytt og på nytt at det er jo pga av at jeg er gravid at jeg er sånn!!! Herregud,at han ikke kan få det inn i huet sitt,men neida..Her må det inn med teskje.. Puhh,takk..Fikk ut litt aggresjon med det samme her:-)hehe
Sannellerslik? Skrevet 20. januar 2008 #7 Skrevet 20. januar 2008 det er jeg også! men de går egentli kun utover samboeren min stakkar... Jeg prøver å forklare han att det er graviditeten som gjør det.. jada jeg forstår, sier han. men de gangene jeg blir sint på han, så klikker han jo tilbake. så jeg er ikke så sikker alikevel på om han forstår att det er hormonene som gjør det.. det er bare så utroli slitsomt! nesten alt han gjør irriterer meg!! off.... men men.. får trøste meg med att det går over...:-) jeg elsker jo han over alt på jord!<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå