@LilleMy@venter nr3 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Det var visst ingen på skravle som benytter seg av babycall, og som orket å svare meg på spørsmålet om hvilken babycall som er bra. Så jeg forsøker meg her og håper på bedre respons! Hvilken babycall har du og hva er positivt/negativt med den?
Sylteflesk Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Ikke for å være vrang altså, men det er nok lettere å få svar på spørsmålet hvis du skriver i overskriften hva du spør om ... Altså f.eks. Hvilken babycall er best? Til spørsmålet ditt: Vi har en fra Tomy som jeg er godt fornøyd med, men den selges ikke i Norge ... Tror TopCom sin har bra rykte på seg, men har ingen erfaring personlig.
@LilleMy@venter nr3 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja ikke sant! Det skulle stå: Hvilken babycall er best!! Vet du hvor man selger Topcom? Hvor har du kjøpt din (Tomy)? Kan den kjøpes over nettet?
Sylteflesk Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Tror vår ble kjøpt i England, har arvet. Så den er kanskje ikke så aktuell. Men TopCom har de overalt - vi vurderte nemlig å kjøpe den. Her er er en test: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/husoghjem/utstyr/article625214.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå