Lille Linda Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg venter og venter på mens. Skulle hatt den på tirsdag (4des), men ikke kommet enda. Pleier alltid å komme på dagen, men ikke denne gangen. Har tatt 2 graviditetstester (strimmler, kjøpt på nettet), begge viste negativt. Så går å lurer på er jeg gravid eller ikke? Hvor stor sjangse er det for at disse testene tar feil?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Gå å ta en blodprøve du!! Så får du oppklart mysteriet en gang for alle....
Lille Linda Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Har bestilt nye tester, sånne staver denne gangen. Skal prøve di først. Viss ikke mens kommer og di viser negatvit, så ringer jeg legen å spørr. Syntes dette er veldig rart. Pleier aldri å være sånn.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Jeg skulle hatt TR 3 November og den har enda ikke kommet! Fått 3 negative tester i November.. Skal teste igjen den 14, er den negativ da skal jeg til legen!! Krysser fingrene for deg:o) Venninna mi testet ikke positivt før hu var 11 uker på vei;o) Så er jo håp!
Lille Linda Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Men nå kom det en liten blødning. Men kan det være en festeblødning som man kalder det?
lovise78 Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Sitter i samme situasjon som deg. Har tatt tre negative, og har ikke hatt mens siden 11.okt. Føler meg stadig gravid.... kvalm, brystene forandrer seg, oppblåst i magen osv. Men jeg planlegger ikke å bli gravid, og bruker ceracette. Har hatt regelmessige blødninger med de tidligere, men nå er den blitt helt bort. Kan jo være på grunn av disse tenker jeg da, siden testene er negative. De skal jo være ganske sikre, eller????
Lille Linda Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 Dem er kansje det. Jaja, kjdelig. Da får vi prøve igjen neste mnd.
lana<3 Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Panda: En kjekk "bivirkning" ved cerazette er at man kan miste blødningen helt totalt.....jeg blødde de to første gangene på cerazette så var det helt slutt på blod til jeg sluttet på dem da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå