Gå til innhold

Sikkert blitt spurt om dette før, men... (samme som skravle..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det normalt å ha mensmurringer i uke 34-35? Har hatt så fryktelig mye av det idag, men er det sånn at man skal kontakte føden og sånt da, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bare kynnere vent å se om de blir sterkere, legg deg ned så pleier de å forsvinne..

Skrevet

Trenger ikke å væe kynnere da, du kjenner jo om du har sammentrekninger eller ikke. For min del har jeg hatt dette hver eneste natt i et par måneder nå (er i uke 35).

Var inne på sykehuset for det natt til i går, og lagt på registrering. De fant ikke noe galt, og det var ikke kynnere.

Hos meg kommer det ikke "takvis", men er der konstant.... Konklusjonen i mitt tilfelle er at det muligens kommer av at jeg har endometriose. MEN de sier også at de ikke ønsker slike konstante magesmerter hos gravide, så du kunne jo tatt en telefon:

Skrevet

Ser vi nesten er like langt på vei =) Jordmora mi sa at det var veldig normalt å ha mensmurringer, bare det ikke blir regelmessig, og kjennes ut som om de kommer "takvis". For da kan det gå over til rier. Grunnen til at vi har slike mensmurringer er at det driver å modnes oppi der ;-)

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har også mensmurringer. Men de er ikke sterke så det er nok bare modning frem mot fødselen:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Kjenner jeg blir litt gira, jeg, hvis det er modning på gang. Hihi. :) Nærmer seg virkelig nå!

Og ja, Lalla, vi har jo termin en dag fra hverandre, vi! :) Jeg har nemlig 17, har endret det, men tror kanskje det står 13. på meg ennå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...